13/8-2010

Antligen ar jag framme! Kom igar kvall vid 23-tiden till skolan. Resan gick val ganska bra. Inga konstiga handelser den har gangen, bara att nar jag hamtade min resvaska var den helt igentejpad med brun ful tejp. Min nya fina resvaska! Da hade dragkedjan gatt sonder och jag vet inte vad dem hade gjort med den. Fin var den ju inte. Tacken att man koper en ny resvaska! Men men, den kan ju inte vara sa fin for alltid.

Hela familjen akte med till Landvetter och sa hej da och da ar det ju svart att inte borja grata sen nar man val maste ga. Men det blev inte sa mycket da, det var varre nar planet skulle lyfta. Da borjade jag grata for att jag var sa radd och for att jag kommer sakna alla. Jag satt nastan langst fram emellan Gun 60 ar och Britte 92 ar :) Dem var sa snalla och vi pratade under hela resan :) Och en flygvardinna (om man nu sager det till en kille?) sag att jag var ledsen och han kom fram flera ganger och undrade om det gick bra, om jag ville ha vatten, gav mej servetter och allt mojligt :) haha! Han var jattesnall. Men annars gick det ganska bra. Blev radd nar planet skakar lite, tror att det ska storta. Men jag klarade mej :)

Vet ni, sag en jattecool grej. Flyget fran Memphis till SFO sa akte vi forbi ett askovader. Vi flog inte igenom det utan det var lite langre bort sa att man sag alla blixtrar. Det var haftigare an det ovadrer jag och pappsen sag over Halmstad for nargra ar sedan :)

Det var lite sorgligt att lamna alla nu men det var sa kul att komma tillbaka och traffa alla igen.

Nu maste jag nog ta och packa upp det sista och fixa lite. Ta en nap om det gar och sen har vi traning. Massa tester och trapptraning :(

Hoppas ni har det bra! Kramar


Kommentarer
Postat av: mamma

va tråkigt på den fina väskan, men mamsen fixar det, ska prata med dom nästa vecka. Har du kvittot här eller med dig love you

2010-08-13 @ 21:35:47
Postat av: Anna

Skönt att du "kom över" ordentligt och att det finns snälla och omtänksamma människor!



Idag har jag och Christer sett Romeo och Julia på Torpa. Det var Jättebra! Dom borde ändra slutet bara... snyft ;)



Ha det bäst, Linda och var rädd om dej.Kramar från oss.

2010-08-14 @ 18:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0