18/8-2010

Kl 05.45 ringde klockan imorse och det var inte så kul att gå upp. Försökte somna tidigt igår men det gick inte så bra. Men då är det skönt att vi har 15 min till planen så man hinner vakna lite. Efter träningen åt vi frukost och så gick jag och la i två maskiner tvätt, första för i år :) Så mellan maskinerna ska jag och Maria ta det lite lugnt och kolla på film. Vi ska se Obsessed. Vet inte riktigt vad det är för film men Beyonce är med. Sen har vi träning igen, vi samlas kl 14 och så har vi träning i 2.5 timma den här gången. Men det blir inte så jättejobbig träning sa Coach så det ska väll gå bra.

Det kanske blir lite tråkigt när jag inte har några bilder att visa, men har inte haft tid att ta några kort. Ikväll kanske jag kan visa er hur vi bor nu och vilken utsikt vi har :) Lite bättre än förra årets!

Hoppas ni har det bra där hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0