19/8-2010

imorgon är det fredag och då har vi tränat i en vecka och nästan 2 gånger per dag. Det är ganska många träningar och det känns verkligen. Kroppen är helt slut och trött är jag nästan hela tiden. Men imorse fick vi reda på att våran morgonträning var inställd. Det hade varit jätteskönt att få sova lite längre, men när jag väl har vaknat har jag svårt att somna om, så jag låg vaken från 5.45 medans Maria sov vidare. Läste lite för att försöka bli trött men det gick inte så bra heller. Men vid halv 9 gick vi och åt frukost och sen åkte vi och kollade på killaget som spelade match. Vi kom dit vid 11 och det var verkligen hur varmt som helst! Matchen började kl 10 så det var inte så mycket kvar, men det var bara bra för jag hade inte stått ut i den värmen! Men klaga ska man ju inte göra :) Säkert bättre väder än hemma i Borås kan jag tänka mej ;)

Efter matchen tänkte jag ta en nap innan vi skulle träna. Hann sova i ca 15 min, sen ringer pappsen på mobilen och väcker mej. Pratade med honom i 5 min och sen skulle jag försöka sova vidare. Men nej, det lyckades jag inte med den gången heller. Så nu när klockan är 21.30 är jag verkligen trött och ska kolla på ett avsnitt av Top Model och sedan kommer jag somna gott hoppas jag :)

Hoppas ni har en bra morgon!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0