23/8-2010 - finbesök!


Kolla vem som kom för att kolla på mej och Lina när vi spelade match. Självaste Pia Sundhage! Nä, nu skojjar jag bara. Vi träffade henne när vi kollade på Martas lag. Det var Coach som hade pratat med henne och han sa att vi skulle gå fram. Men om han inte hade sagt det hade jag ju aldrig känt igen henne :) haha! Men det var kul och prata med henne ändå :)

Vi har tränat i 2 timmar i morse och jag är väldigt trött just nu. Ska försöka hinna sova lite innan Heidi kommer och hälsar på :) Och sen har vi match idag kl halv 4 och det kommer vara apvarmt! Det var redan jättevarmt på träningen kl 7-9. Men vi kommer spela på en plan nära San Fran och det är närmare havet så det kommer säkert blåsa lite och förhoppiningsvis vara kallare.

Men nu ska jag vila lite!
Hoppas ni har det bra hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0