24/8-2010

Värmen är här!!

Kommer ihåg att det var sjukt varmt förra året jag kom hit, så jag har varit lite besviken på vädret för det har inte varit så bra. Men just nu är klockan halv tio på kvällen och det är 28 grader, nästan lite för varmt. Och idag hade vi träning kl 1 mitt på dagen. Vi sprang runt skolan tre varv och det var varmt kan jag säga. Men som tur är skulle vi avsluta träningen med ett dopp i poolen. Det var så skönt så jag och Lina stannade kvar och solade och badade lite. Får ju passa på sista dagen på sommarlovet. För vi börjar skolan imorgon! Jag är lite nervös faktiskt. Imorgon har jag spanska, och det ska blir kul, och sen på eftermiddagen har jag makroekonomi. Får hoppas att det går bra.

Jo, vi spelade ju match igår ja. Vi spelade mot Academy of arts university, en art-skola i San Fran och en av skolorna som jag sökte till faktiskt. Men det var tur att jag inte valde den skolan för vi vann med 4-1 :) Och gissa vem som gjorde mål från nästan ingen vinkel alls? Jag :) Coach sa till mej förra matchen att jag skulle göra ett mål för honom. Nu blev det ju inte så den matchen så jag kände att det var lika bra att få det överstökat ;)

Förrästen, Coach spelade in en video och ville att jag skulle visa mina släktingar och kompisar hur vi tränar här borta i USA.



Hoppas ni har det bra. Nu ska jag se om det går att sova i ett rum som är ca 25-30 gradet varmt :)


Kommentarer
Postat av: jennie

Yeay! Vad roligt att du gjorde mål! :D

Och jag hoppas verkligen inte det är så era träningar går till ;P hahaha

2010-08-25 @ 12:53:41
Postat av: matilda

grattis till målet :)

är träningarna verkligen så, sjukt isf:)

2010-08-25 @ 14:44:46
Postat av: mamma

Hej svejs!

Kul att du fick göra mål.O grattis till segern:D

Det låter hur skönt som helst med 28grader.Här är rena hösten,de regnar o blåser nästan storm, inte alls kul.Så gnäll inte att det är för varmt hihi.Lycka till med spanskan o makroekonomin eller vad det nu heter,( vad läser man typ) Ha de allra bäst o sköt om dig. Pussar o kramar från oss alla <3<3 love u

2010-08-25 @ 18:06:42
Postat av: Linda

Ja det var kul att göra mål :) Längesen sedan sist! Nej jag ska väll inte klaga på värmen. Idag var det kallare och det var faktiskt skönt. Kanske kan sova utan en frusen vattenflaska vid fötterna inatt :)

2010-08-27 @ 05:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0