26/8-2010

Andra skoldagen är avklarad och redan har man fått läxa i varje ämne. Ingen lugn start här inte, pang på bara! Men man kommer väll in i det efter ett tag. Jobbigt att göra läxor nu i början. Och jag tror att det kommer bli ganska jobbigt med dem kurserna jag har den här terminen. Har inte riktigt så "lätta" lärare som jag hade i våras. Typiskt! Men imorgon har jag min första fotografi-lektion och det ska bli roligt. Och just det, jag hade ju spanska igår och jag trodde att det skulle vara som det var i gymnasiet, att läraren mest pratar svenska, kanske lite spanska då och då. Men nej då, hon pratade nästan spanska hela tiden. Men hon pratade långsamt så det gick ganska bra faktiskt, var förvånad över hur mycket jag förstog faktiskt :)

Annars har det inte hänt så mycket. Tränar som vanligt och så nu skolan då. Vi har första matchen på söndag så den får vi tagga till :)
 


Den här låten spelas flitigt överallt kan jag lova. Har den kommit till Sverige än? Bra är den i alla fall :)


Hoppas ni har det bra hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0