27/8-2010

Jag behöver hjälp! Jag behöver häftmassa så att jag kan sätta upp mina bilder på väggen, har försökt med tejp men det fungerar inte. Dem bara faller ner. Så jag tänkte att jag skulle köpa häftmassa istället, men där kommer problemet! Jag vet inte vad häftmassa heter på engelska och jag har letat i lexikon på nätet och engelskaboken som jag har, men det finns verkligen inte. Har frågat svenskarna om dem vet, men dem vet inte heller. Försökte förklara för Maria och Sabel men dem förstog ju inte vad jag menade. Är det någon som vet? :)

Igår var det tänkt att jag, Lina och Victor skulle sitta på rummet och tjöta och dem skulle spela elgitarr. Men vid nio-tiden ringer Maria (roomie) och säger att hon ska gå med några av fotbollstjejerna till Blakes (utestället i Berkeley). Maria är en tjej som verkligen inte gör något livat eller så, hennes föräldrar är ganska stränga. Så när hon sa att hon skulle gå ut trodde jag henne inte alls! Maria Cruz säger att hon ska gå ut på en torsdag när vi har fotbollsträning kl 7 dagen efter. Det kan inte stämma! Men jo, jag hade fel. Hon ville det. Hon ville göra något annorlunda för en gångs skull, man lever ju bara en gång :) Så då var jag ju tvungen att gå med! Men om jag ska erkänna så var det väll inte så jättekul. Alla tjejerna ville ju dansa och jag tycker ju inte det är så jättekul direkt. Men det var kul att vara ute med Maria. Vi somnade vid halv 2 och sen ringde klockan 05.50. Inte så mycket sömn blev det den natten. Och det var så kul, Maria har väll inte varit uppe så länge i hela sitt liv (okej, nu överdriver jag lite), och efter duschen vid 10, lägger hon sej på sängen och somnar med en gång, men badrock på och handduk runt huvudet :) Fast jag ska inte säga något, somnade vid halv 11 till ett Top Model-avsnitt. Tur att jag ställde alarmet på 12.30 för vi hade sovit längre kan jag lova :) Och vi hade möte med fotbollen 12.45 så vi fick lite bråttom :)

Nu är det snart midnatt och det är ett under att jag fortfarande är vaken :) Dags att sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Om du vill kan jag skicka häftmassa till dig. Maila på fb isf, Dom har säkert inte sånt i USA dom e väl lite efter på vissa saker tror jag.Haha ;P Kul att ni har KUL iaf. Kram på dig :D

2010-08-29 @ 22:37:00
Postat av: mamma

Om du vill kan jag skicka häftmassa till dig. Maila på fb isf, Dom har säkert inte sånt i USA dom e väl lite efter på vissa saker tror jag.Haha ;P Kul att ni har KUL iaf. Kram på dig :D

2010-08-29 @ 22:37:39
Postat av: Linda

Pratade med Danne och han hade köpt nått annat, nån klisterlapp som funkade bra. Ska göra det också så du behöver inte skicka :) Tack ändå!

2010-08-31 @ 02:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0