28/8-2010

Nu är klockan snart halv tolv på natten och jag har precis gjort klart min läxa i Macro. Och jag är så arg så arg. Fast nu har jag väll lugnat ner mej lite. Men det var så här: jag och Lina åkte till San Fran för att shoppa lite och vi kom tillbaka kl 22. Kl 21.30 får vi ett sms från våran lagkapten om att vi ska samlas 11.30 imorgon för att äta brunch och sedan gå och kolla på volleybollagets match som börjar kl 12. Efter det ska vi samlas kl 15 för våran egen match och vi kommer inte tillbaka förrän åtta på kvällen. Så varför blev jag så arg? Jo, för att dem tar för givet att man inte har annat planerat. Jag hade planerat att jag skulle göra läxa på förmiddagen, hade jag vetat tidigare att vi skulle gå på matchen hade jag försökt göra den innan vi åkte in till San Fran, men dem skickar det halv tio på kvällen och tar det för givet. Att man kan lägga allt annat åt sidan bara för fotbollen. Det var så flera gånger förra året och jag blir så irriterad. Så nu fick jag göra läxan sent på kvällen när jag hellre hade sovit.

Men nog om det, jag åkte ju till San Fran idag och det var roligt :) Det var jag och Lina och några killar från fotbollslaget som åkte in. Vi gick tillsammans en stund i början, men sen ville jag och Lina shoppa så vi gick för oss själva resten av kvällen. Och vi shoppas faktiskt måste jag säga. Jag som alltid brukar vara den som inte kommer hem med något alls kom hem med tre t-shirtar, två linnen och en body lotion med jordgubbslukt :) Jag upptäkte ju när jag kom hit för två veckor sedan att jag nästan inte tagit med mej några linnen eller t.shirtar alls. Hade en t-shirt och två linnen med mej. Har ingen aning vad jag tänkte på när jag packade :) Och Lina handlade till och med mer än mej, så vi hade med oss massa grejer hem!

Nu måste jag försöka sova lite. Imorgon har vi våran första riktiga match. Ni får gärna hålla tummarna kl 02 eran tid om ni är vakna ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller alla tummar jag har,fast jag har ju bara 2,men håller dom iaf. tycker oxå att det är dåligt att bli informerad så sent. Men ni kan ju prata med eran coatch om det,så kanske han förstår. Men lycka till på matchen. Kajsa spelade idag o hon fick nog blodad tand för nu vill hon börja igen.Kul tycker jag. Hennes benskydd lånade du när du var hemma men vet du var dom är för jag hittar inte dom. Ha de bäst :)

puss o kram

Love U <3<3<3

2010-08-29 @ 22:28:58
Postat av: Linda

Vad kul :) Säg att hon får fortsätta så att jag kan kolla nån match sen när jag kommer hem! Jo, benskydden. Trodde att det var mina för jag hade likadana här i usa så dem råkade åka ner i resväskan. Ooops :(

puss och kram

2010-08-31 @ 02:54:28
Postat av: mamma

oooops,på dig ja. haha du e kul. Får väl köpa nya till henne då. Men vet du vad Ia hittade i din byttorpsväska igår.hahaha,en gammal pannkaka tror hon att de va,snacka om att de måste luktat.Tur att jag ringde så att hon kollade annars hade den legat till dec. när du kommer hem hihi kul.... pussi pussi <3<3

2010-08-31 @ 07:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0