30/8-2010

Hej på er.
Hoppas ni har det bra hemma! Hur är vädret nu förrästen, har hösten börjat komma? De senaste dagarna har det legat runt 20 grader, så det har varit skönt. Inte så där extremt varmt som det var för en vecka sedan ungefär. Det var alldeles för varmt.

Just nu sitter jag i sängen och har precis vaknat upp från nap #2 idag. Har glömt hur trött man blir på dagarna efter träning så tidigt på morgonen. Men man kanske vänjer sej? Sov en stund innan första lektionen kl 11 och så nu sov jag en stund efter sista lektionen kl 15 :) Hade spanska idag igen och det är så kul :) Har glömt hur kul jag tycker det är att läsa språk så det ska bli jätteroligt! Sen hade jag macro andra lektionen och jag tycker att läraren är jättebra. Hon förklarar verkligen så att man förstår (till skillnad från vissa andra lärare där man får i princip lära sej själv!) och kursen verkar intressant också, så den kurses kommer att bli rolig också tror jag. Det enda som är negativt är att vi kommer att ha en presentation. Jag som verkligen inte gillar presentationer!! Men förhoppningsvis kommer vi att vara i grupper. Får verkligen hoppas det, för vi är en ganska stor klass och hade jag varit själv då hade jag blivit lite nervös bara!

Nu har det kommit upp mer bilder från våran forsränningstrip så jag tänkte lägga upp några :)



Nästan enda kortet jag är med på. Jag fick ju uppdraget att vara fotograf :)


Vi tog en liten paus och åkte kana. Här är Coach!


Lynsey, en av våra assisterande coacher, vågade till slut åka och doppa sej. Vi blev lite förvånade faktiskt. Hon förstörde ju håret och sminket! ;) 








Alla båtar blir dragna till slutstationen av en jet ski.



Här fick vi lov att hoppa i vattnet om man ville. Jag gjorde det också men efter ett tag blev det för läskigt för mej. Nått kunde ju ta tag i mina fötter ;) Säkrare att sitta i båten och ta kort istället!






Hela teamet :)





Nu har jag suttit här alldeles för länge. Skulle ju göra läxa innan maten! :)

XOXO






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0