15/12-2010

Jag kanske ska meddela att jag har kommit hem? :) Jag kom hem i söndags så nu har jag varit hemma i ett par dagar. Jag har nästan ställt om mej till svensk tid men jag har inte vant mej vid kylan. Det är ju alldeles för kallt! :) Men jag kommer väll vänja mej hoppas jag.

Det är så skönt att vara ledig från skolan nu ett tag och inte behöva göra massa läxor hela tiden. Så nu ska jag bara ta det lugnt, så då kommer jag inte skriva så mycket i bloggen heller. Den får ha lite lov den med, så kommer jag tillbaka fit for fight i januari :)

Nu blir det handboll med glögg och pepparkakor!

Jag hoppas ni kommer ha en bra och mysig jul, det kommer jag försöka ha i alla fall :)

God jul och Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0