6/12-2010

Idag är det bara 4 dagar tills jag åker hem! Nu längtar jag verkligen. Det ska bli så skönt att komma hem och äta riktig mat, sova i en riktig säng, träffa familjen och alla kompisar igen! Och naturligtvis komma hem till snön och minusgrader :) Lite vinter måste man ju ha, en månad blir precis lagom!

Det är riktigt skönt att förra veckan är över. Jag hade tre finals, onsdag, torsdag och fredag, så jag var jättestressad hela tiden nästan, var det inte så att jag pluggade så var jag i fotolabbet och framkallade bilder. Men nu är det över i alla fall! Den här veckan har jag bara två finals, en hemtenta tills imorgon och spanskaprov på fredag. Så det kommer inte vara så stressigt när jag har dagar emellan.

Jag har ju inte berättat så mycket om LA så det kanske är dags nu :) Jag och Lina åkte med Jill på onsdagskväll ner till LA för hon skulle åka hem till sina föräldrar som bor där nere. Vi kom fram till Isabells hus vid 1 på morgonen så vi somnade med en gång. På torsdagen så gjorde vi inte så jättemycket för vi hade ingen bil. Men vi var borta i ca 3 timmar för att handla nått att äta och affären låg inte nära precis. Vi köpte en riktigt fin thanksgivingmiddag: spaghetti och köttfärssås :) sen på kvällen vid 21 så var det dags för shopping! Jag hade tänkt att bara handla kameralinser till mej och Tove, men det blev det ju inte. Blev massa annat till mej och inga linser för vi hittade inte affären. Men jag köpte faktiskt bara saker jag behövde. Sen på fredagen blev det mer shopping, som jag inte heller hade räknat med, så när vi kom hem såg det ut så här:




Fast det var inte bara mina påsar som tur var :) Det var Linas och Issas också.

Sen på fredagen bestämde vi oss för att hyra en bil, vi ville ju inte vara fast i ghettot där Issa bodde hela helgen :)

Men vet ni, jag måste jobba med hemtentan i statistik nu så jag förtsätter med historien ikväll :)

Hoppas ni har det bra!

XOXO

Kommentarer
Postat av: trollisarna

vi saknar dig hemma på trollgatan 1 !!!

2010-12-07 @ 22:02:19
Postat av: Linda

jag saknar er med! men snart är jag ju hemma :)

2010-12-08 @ 02:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0