9/12-2010

Idag är det torsdag och jag har knappt två dagar kvar här i USA. Och idag är det sista natten som Maria sover här så vi har köpt glass och så ska vi kolla på How I Met Your Mother. Och det är verkligen absolut sista natten hon sover här för hon kommer bo hemma nästa termin så jag kanske kommer få en ny roomie :( Fast jag hoppas inte så jag kan ha hela rummet själv, det hade jag ju i våras :)

Imorgon har jag min sista final och det är i spanska kl 9 på morgonen. Sedan måste jag packa för det har jag inte börjat med än. Jag ska också fixa allt med flyget så att jag har alla papper och så. Sedan på kvällen ska vi åka in till San Fran till Shea och Liam som bor där. Alla kommer väll dricka som tusan för att skolan är slut, haha. Men itne jag inte. Jag ska ta med mej mina resväskor så ska jag vara vaken till 5 på morgonen (eller försöka i alla fall) och sen ta taxin till flygplatsen. Och sen bär det av till SVERIGE!!

Nu måste jag sova så jag är fit for fight till provet imorgon :)

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0