10/2-2010


Börjar med lite bilder från banketten (eller vad man nu ska säga på svenska, banquet på engelska i alla fall :))



                           
Heidi och jag


                         Conference champs!!


        Jag, Maria, coach-Lynsey, coach-Ricardo, coach-Tanya och Heidi


                    Maria och jag going crazy!


Coach har kallat upp Maria (alla i laget fick gå fram) och han säger massa positiva saker som hon har gjort under säsongen. Det var lite pirrigt att gå upp, men det är alltid kul att höra när någon säger positiva saker om en!


                                        Brooke, Alyssa och LB


                        Maria får ett av sina skrattanfall :)

Så vad gjorde vi på the baquet? Jo, alla föräldrar och släktingar var inbjudna ch det började med att vi åt mat, det var från en cateringfirma, men tyckte inte att det var något speciellt. Det var sallad, bröd, någon special-lasagne och kyckling. Efter det visade Coach en ihopklippt video med bilder och klipp från säsongen. Jag pratade med honom efteråt och på en bild på mej hade han försökt at skriva "thuglife" (mitt smeknamn), men han var inte så teknisk av sig. Det hade varit kul annars :) Efter videon var det dags för priser och talet som coach hade. Det var i stort sett det som hände, så efter det åkte jag med Heidi och hennes pappa hem till deras hus i Pleasanton. På kvällen gick jag med Heidi och hennes syster ut och det var ganska trevligt. Men sen åkte vi hem till hennes systers kompis och det var mindre trevligt. Alla bara rökte weed så vi blev inte så långvariga. Det luktar så himla äckligt! Så vi åkte hem istället.

På söndagen tog jag och Heidi en joggingtur i Pleasanton. Nu var det andra gången jag var där och vissa delar ser verkligen ut som Disneyland, som från en film. Tyckte inte det första gången, men insåg nu att det faktiskt gör det! Men det är verkligen mysigt! Sen tog vi en dusch och så hjälpte vi Heidis mamma att göra i ordning maten:


                      Heidi och hennes syster


Här är lite för-snacks innan maten. Den gula smeten i den vita skålen är krossade tomater och smält ost, och så hade man det som dipp till tortillachips. Det var hur gott som helst! Jag var ju mätt när vi skulle börja äta!



Ett bröd som vi skärde ut så att det blev en skål, så hällde man chili-soppan där i. Soppan var ungefär som chili con carne och den var supergod med brödet till!

 

Men nu är klockan mycket här borta och så ska jag upp tidigt imorgon för träning. Så god morgon på er och god natt för mej!


Kommentarer
Postat av: Nina

Maten lät så goood!

Låter som du har de jätte bra där Linda :D

Postat av: Anonym

ååh vad gott det ser uut!:D

2010-02-13 @ 10:35:10
Postat av: Anonym

Inga sådana bilder jag blir görsugen. Lär dig all mattips så vi får smaka här hemma sen:) ha d bra pappsen

2010-02-14 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0