1/2-10

Här borta är det lite för tidigt att säga det, för det är fortfarande den 1 februari, men hemma i Sverige är det nu morgon den 2 februari så jag passar på att säga det nu: GRATTIS till mammsen som fyller år :) Det är lite tråkigt att jag är här borta, hade velat vara hemma just nu och firat dej. Men jag slutar 10.45 (inställd lektion) så vi får ta och skype-a på eran kväll! Hoppas du får en bra dag mamma, och om du jobbar hoppas jag att dina jobbarkompisar låter dej vila lite extra mycket och gör lite av ditt jobb. Du ska ju inte behöva slita ut dej på din födelsedag!




                         Grattis mamma! Saknar dej!

Idag mårkte jag att grisen låg på sängen och såg lite ovanligt ledsen ut och inte undra på det, han hade ju ett stort hål i halsen stackarn. Så jag tog fram min lilla sylåda som jag har fått av Heidi, och så fick jag sy ihop honom. Undrar hur många gånger han har blivit ihopsydd egentligen. Han har ju varit med om allt möjligt den där grisen. Men han håller fortfarande!

Idag hade vi ju första träningen, så vi träffades kl 7 och så hade vi ett litet möte, det var inte så länge, max en halvtimma. Coach berättade hur våren kommer se ut och vi kommer ha 5 träningsmatcher, och sen vet jag inte riktigt vad som hände under lovet, han måste ha tappat en skruv eller nått, för tydligen så ska vi ha fyra träningar i veckan (morgonträningar) och sen ska vi även gå till gymmet och göra ett styrkeprogram 2-3 gånger i veckan. Det är ju mer träningar än vad vi hade förra terminen, och våren ska ju vara till för att man ska ägna mer tid åt skolan och man ska ha chansen att ta mer units, tur säger jag att jag inte kom in på någon av de lektionerna som jag försökte lägga till. Hade ju gått in i väggen! :P I alla fall, efter det så sprang vi tre varv runt campus (och vill bara tillägga att jag var först :) moahaha), s¨kl 8 var vi klara. M


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman!

Tack för den fina orden, hade gärna velat att du varit hemma oxå. =) Jag är faktiskt ledig idag & onsdag oxå. Tur va... Ska städa & så tänkte jag, bak en päronpaj. Vi får prata ikväll. Stackars grisen, han har jag sytt ihop flera gånger, men han hänger i haha. Vad har hänt med coatch, så mycke träning nu. Konstigt. Men jag är inte förvånad att du blev först, Gumman, du är ju lik mig hehe, det var jag oxå. Haha vi hörs ikväll, Kramis kramis <3<3

2010-02-02 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0