14/2-2010

Grattis på alla hjärtans dag :) Hoppas ni får en bra dag där hemma. Ser att ni har det lite kallt, men ändå soligt! Ligger snön kvar? Ni måste haft snö i flera månader, känns som det :)

Kom hem från San Fran för en halvtimma sedan. Det var tänkt att jag och Maria skulle gå på bio, men hon ligger hemma med feber så det blev det inget av. Så jag åkte med killarna till San Fran istället. Vi kikade i affärer (jag hittade ingenting:() och så åt vi på Cheesecake Factory. Det var längesedan jag hade ätit något så gott. Jag åt spaghetti carbonara med kyckling, och det var nog den godaste carbonaran jag nånsin ätit! Till efterrätt tog jag Lindas fudge cake, jag var ju tvungen när det fanns en döpt efter mej :) Den var också jättegod, men den var ju en aning för stor. Hade ju räckt till fyra personer! Men det var en trevlig dag i San Fran och nu är klockan halv 4, så det är dags att gå och lägga sej. Vet inte varför, men jag började lyssna på Evanescence just nu :) Det var längesen!

God natt!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad gott det låter! Du skriver ofta om massa konstig mat, som man aldrig har hört talas om. Det finns ju i alla fall mycket att välja på verkar det som ;)

Jag lyssnade precis på den låten när jag åkte hem från Norge nu och jag tänkte också på att det var så länge sen man hört den ^^

2010-02-14 @ 19:11:53
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Anonym

OM det finns snö kvar? känns ju som att det där snön kommer ligga kvar här ett bra tag...

hur kallt är det där nu ?:))

2010-02-15 @ 01:02:39
Postat av: Linda

Jennie: va? gjorde du? vad coolt :)



ja, det tar nog ett tag innan den åker bort :) nu på kvällen är det 12 grader här borta :)

2010-02-15 @ 04:12:58
URL: http://lindawikfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0