15/2-2010

Har precis vaknat, ska göra iordning mej och så ska jag gå och träna lite, äta frukost och sen ska jag se om det går och Skype-a med familjen. Nu var det jättelängesen jag pratade med dem, det måste vara 2 veckor sedan eller nått. Får hoppas att det funkar bara. Men jag skype-ade med Ida igår i 3 timmar, så det ska nog gå bra :) Det känns inte som att man pratar så länge, tiden går så fort! Men det är väll för att man har så mycket och säga för man pratar inte så ofta längre.

Resten av dagen blir det plugg. Har en uppsats till imorgon så det blir att skriva på den tills den är klar. Får se hur många timmar det tar. Jag är ju inte direkt den snabbaste på att skriva uppsatser.

Nu ska jag gå och träna :)

Hoppas ni har det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0