18/2-2010

Nu har jag inte skrivit på några dagar och det är för att jag har haft så himla mycket att göra. Har det inte varit skolan, läxor eller fotbollsträning, så har det varit basketmatch, läkarbesök med Heidi eller fotbollsmatch mot mexikaner. Men nu är äntligen den här skolveckan över, men jag är verkligen helt slut. Klockan är 8 på kvällen och jag ska nog kolla på en film eller nått, sen ska jag sova, sova, sova!! Imogon när jag är lite piggare lägger jag upp lite bilder från veckan! Hoppas ni har det bra där hemma :)

XOXO!

Ps. Jag fick ett paket från Jennie med lite godis :) Tack så mycket! Det är så roligt att få paket, nästan som ens födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0