19/2-2010

Vad gör ni? Kollar ni på Sverige-Vitryssland? Det gör jag :) Jag har ju ingen tv på rummet, så jag får sitta i loungen och kolla, men det går bra det med! :)

Tänkte lägga upp lite bilder från veckan!

Börjar med bilder från Berkeley!

                  




(det blev inte så bra bilder, hade med mej min mobil så dem blev ganska suddiga)


I lördags åkte vi till San Francisco och spelade bowling och åt på Cheesecake Factory



Utsikt över Union Square






Min fudge cake till efterrätt :)



I måndags lirade jag fotboll med Heidi och Peter



Teampicture :)



Sen träffade vi på några mexikanare och spelade med dem. Efteråt var vi ju tvungna att ta en bild :)


I onsdags blev det basket: Golden state warriors - Sacramento kings!





Det var ganska kul, men det var inte riktigt som jag hade tänkt mej. Det kändes som att man inte fokuserade på matchen, utan på allt runt omkring. Det delades ut tröjor, pizzor, biljetter och så hade dem massa olika sorters uppträdanden och tävlingar.






Peter, Heidi, Terje och Maria :)



Nu fick ni lite bilder :) (och Vitryssland gjorde precis mål), och nu ska jag snart gå och äta lunch med Heidi. Sen har hon lektion. Ska nog sova lite, jag är ju hur trött som helst! Får vila upp mej innan vi ska till Berkeley och äta på någon restaurang som Heidi ville till.

Hoppas ni har det bra där hemma. Hörde att det skulle bli snöstorm, så ni får ta hand om er!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0