21/2-2010

Nu är klockan halv 3 på natten och jag hade tänkt gå och lägga mej, men så var jag så himla hungrig så jag var tvungen att äta lite flingor så nu blev jag ju lite pigg igen. Så varför inte skriva lite i bloggen? :) Kom precis tillbaka från lite pingisspelande. Och jag kickade ass! ;) Men det kanske var för att de andra hade druckit lite, jag vet inte ;) Men det är ju ändå en vinst!

Jag har ju inte varit så där jättebra på att kolla på OS, men imorrn blir det skärpning. Ska kolla på ishockey med skandinavierna hela dan nästan. Brunchen äter vi till Rysslands-matchen, och sen blir det middag till USA-matchen, och Sverige matchen måste vi ju kolla på! Men jag har ingen koll alls när Sverige är med och tävlar, jag har inte sett en enda medalj-vinst live :( Nu önskar jag att jag hade en tv på rummet! (håller tummarna att mamma och pappa vinner på lotto:))

Time to sleep!


PS. Hörde rykten om att Doris day, oops, Green day, kommer till Ullevi. Jag fyller ju år i maj, bara så att ni vet. En liten påminnelse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0