2/2-10 - Mammas födelsedag!

Vill bara säga grattis en gång till till mammsen som fyller år (du får gå in på skype snart!). Och så slutade jag ju tidigt idag så jag har massa tid att prata, och så har jag tid att göra massa roliga grejer också.


Idag ska jag:

- Sopa golvet (det finns ju ingen dammsugare så jag har fått köpa mej en sopborste)
- Damma
- Plugga inför två quiz som jag har imorgon
- Läsa lite om kameran (har inte lärt mej den helt än)
- Förhoppningsvis få säga grattis till mamma (om hon är inne på skype och om inte vårat internet är så himla     segt!)
- Skriva ett minne om våran coach (han ska få en liten bok från laget med minnen, ungefär)
- Sen måste jag äta lite också!

Förrästen så är det fint väder just nu, solen skiner! Hur är det hemma i Borås? ;)

(fortfarande ingen mamma på Skype!) 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har en massa ledig tid och då städar du? ;) haha

Det snöar för fullt här i Borås! Det har kommit 20 cm bara idag! Det är rena vinterlandskapet :D

2010-02-02 @ 22:56:46
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack igen. Men typiskt att de inte funkar när vi väl va inne på skype.Det är bra att du har de rent & snyggt runt omkring dig ;-). Här har det nog snöat hela natten tror jag, jättemycke snö. Måste ta kort & lägga in dom så du kan se. Nu är kl.snart 9 här på morgonen, sitter & lyssnar på morron zoo. Och det snöar ännu.Undra när det ska sluta.Men det är väldigt fint iallafall. Vi får testa skype ikväll kanske. Ha de bäst plutten & vi saknar dig.;P

puss & kramis<3<3

2010-02-03 @ 08:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0