23/2-2010

Ni kanske kommer ihåg att jag har sagt att internet inte är så där jättebra här på skolan. Tyckte att det var segt förra terminen, men det är inget jämfört med den här terminen. Det är verkligen jättesegt, jag får ju nästan hjärnblödning! Och idag på eftermiddagen gick det inte att gå in alls. Och i helgen tror jag det var, när jag skype-ade med Ida, så gick det inte för det avbröts hela tiden, så det blev inte så mycket prat av. Det får dom ta och fixa snart!

Men till något roligare. På fredag så ska en i laget fira sin födelsedag, så vi ska åka limo(!!!!!!!!!!!!!!) till San Fran och sen är vi på VIP-lista på något ställe :) Så det ska bli roligt, jag har ju aldrig åkt limo :) woho!

Förrästen så gick jag upp 5.30 idag för vi skulle börja träningen kl 6. KL 6!! Ni läste rätt! Kl 6 var vi i gymmet och byggde muskler. Så nu är jag ganska trött, men jag får ju sovmorgon i morgon. Träningen börjar inte förrän 7! :)

Ps. så regnar det idag :( Tråkigt! Hoppas solen kommer snart!! :)

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: ida

Det regnar här med så du kan vara lugn ;) Era tränare är ju galna, vadå klockan 6 på morgonen!!!?? Det kan inte vara bra alls ;)

2010-02-25 @ 03:36:05
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp lite mera bilder?:)

2010-02-25 @ 19:36:43
Postat av: Linda

Jo jag ska försöka göra det. Men vad vill du att jag ska lägga upp för bilder? Har inte gjort nått speciellt de senaste dagarna så har inte något kul att ta kort på :)

2010-02-26 @ 06:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0