24/2-2010

Hellu! Vad gör ni där hemma i snön? Ni ska vara glada att ni har snö för det regnade här idag. Och jag tror nog att våran coach inte är så van vid regn för han ställde in träningen imorses. Man ska ju inte klaga för vi fick ju sovmorgon, men han skulle nog inte kunna bo i Borås. Där ställer man inte in träningen på grund av regn i första taget. Det är inte förrän planen är vattenskadad som den blir inställd, men vi tränar ju på konstgräs, så jag tror nog att han inte är så förtjust i regn :P

Nu spelar ju Sverige om en timma, ska ni kolla? Ni får ju gå upp tidigt för att se matchen. Här börjar den 21 :) Lite bättre tid tycker jag :P Förrästen, jag drömde att pappsen dog inatt! Det var jättehemskt! Började ju nästan gråta när jag vaknade upp. Hade jag varit hemma hade jag ju bara kunnat gått in och väckt honom för att se om han levde, men det är ju lite svårt härifrån. Och jag kan ju inte ringa heller, så jag fick skicka ett sms. Som tur var fick jag svar nästan med en gång så jag kunde somna om. Tycker inte om att ha mardrömmar, det är så läskigt och så är dem så verkliga!

Ska nog kolla på senaste one tree hill-avsnittet innan matchen börjar.

Hoppas ni har det bra hemma!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0