25/2-2010

Nu har vi nog bestämt vad vi ska göra på spring break. Det blir nog jag, Maria, Peter och Morgan som åker på en roadtrip där slutmålet är Grand Canyon med mellanstopp i Las Vegas :) Vi har inte riktigt bestämt när vi ska åka och så men det ska vi nog ta och planera i helgen, annars kommer det aldrig bli av. Och det är ju inte långt kvar. Det är bara en skolvecka kvar, sen börjar lovet :) Det ska bli så skönt! Ingen läxa och inga tidiga mornar för att träna! Jag längtar!! :)

Imorgon har vi första träningsmatchen. Det ska bli kul att spela igen. Men jag har haft ont i halsen de senaste två dagarna, så jag hoppas att det blir bättre. Det har varit mycket bättre idag, så det ska nog inte vara något problem! Vi samlas halv 12 och jag har inga lektioner på fredagar, så jag har lite sovmorgon! Sen efter matchen ska vi ju fira LB som fyller år idag. Vi ska åka till någon club i San Fran, i limo! :) Hon berättade att hon ska fira tillsammans med någon kille som fyller år samma dag, och dem båda har skrivit upp massa personer på VIP-listan. Alla är från HNU och det är ungefär 70 personer, så det blir massa HNU-folk :P

Förrästen så vet inte amerikanare hur man ska ta hand om sin hälsa. Jag sa till Heidi och Maria att jag kanske skulle ta det lugnt på träningen för att jag hade ont i halsen. Dem båda bara kollade konstigt på mej som om jag var helt dum i huvudet. Ska du ta det lugnt för att du har ont i halsen? Vad är det för mening? Jag blev jätteförvånad när dem sa så, det är väl självklart att man ska ta det lugnt när man har ont i halsen, det är ju farligt! Men nej då, inte enligt dem. Dem tror att det blir bättre om man tränar. Och oj vilken diskussion vi hade, jag blev ju riktigt arg ;) haha! Men vi är vänner nu, som tur är :)

Nu ska jag kollar lite OTH och Gossip G och ladda inför imorrn!

Kram på er! (och grattis till plusgraderna!)

Kommentarer
Postat av: Nina

Las Vegas fy fan va kul de låter Linda vill osså kunna åka runt i USA så där, kanske får ta o hälsa p dig nästa år under mitt lov^^

Postat av: Anonym

ta mkt kort, och lägg upp på blóggen!:D

2010-02-28 @ 21:02:20
Postat av: mamma

HEJ GUMSAN! Grattis på namnsdagen... =)

Puss & kram

2010-03-01 @ 08:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0