4/2-10

Först måste jag klaga på att internet är sååååååå himla segt. Jag vet inte vad som har hänt. Det har varit så här segt hela veckan, man kan ju inte ens prata på Skype! Och så fungerar inte internet heller, det är jättejobbigt! Dem får allt ta och fixa det tycker jag!

En annan sak som jag måste klaga på är att jag missade lunchen idag! Fast för det har jag mej själv och skylla. Jag slutade 10.45 och sen började nästa lektion 13.30. Jag hade hunnit duscha mellan lektionerna för vi hade ju träning imorse, men jag var så himla trött (somnade nästan på lektionen) så jag var tvungen att sova lite. Och jag vaknade ju lite för sent, 13.15, så jag hade inte tid att äta lunch och efter lektionen så är det stängt. Så jag fick äta lite flingor istället. Men det får bli bra det också. Men nu har helgen börjat (WOHO!) så nu kan jag ta igen min sömn för vi har ingen morgonträning förrän på måndag!


Sen har jag fått ett trevligt besked om att jag väntar besök. Dem är nu i New York ;) haha! Får se när dem kan tänkas dyka upp!

Vet ni vad? Igår bokade vi biljetter till musikalen Wicked. Det är jag, Maria, hennes pojkvän, Oscar, Clara och Peter som ska gå. Och sen kanske Marias två kompsar också följer med. Vi ska gå den 27 februari och Heidi har gått på den två gånger och säger att den är jättebra, så det ska bli jättekul :) Just det jag, det påminner mej om att jag måste betala Maria, får gå och ta ut pengar sen.



Exakt en månad från idag så börjar spring break. Då är vi lediga en hel vecka! Vi har inte bestämt om vi ska göra nått än, får se vad som händer. Nått ska vi väll hitta på i alla fall. Och på söndag är det ju superbowl. Det blir nog så att jag åker med Heidi hem till hennes familj. Det ska bli kul, jag vet inget om lagen som spelar (kommer inte ens ihåg vilka det är ;)), men det ska bli kul ändå.

Och på lördag ska fotbollslaget ha en bankett (eller vad man nu säger på svenska). Allas familjer har fått en inbjudan (men jag blev lite lessen för min familj hade ju inte fått nån, dem kanske hade velat komma över för en kväll, det vet man aldrig!), och så ska man klä upp sej och så vet jag inte riktigt vad som händer. Men det blir nog kul det också!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Har fått så ont i ryggen, vet inte om det är träningsvärk, men jag har inte tränat ryggen nånting nu i veckan så det är lite konstigt. Men annars vet jag inte vad det kan vara. Nä men nu är ju klockan nästan fyra på eftermiddagen och jag har inte duschat än. Det är ju mysigt :)

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige och kylan!

Kommentarer
Postat av: toove

aaa, fin bild!(Y)haha

2010-02-05 @ 14:46:38
Postat av: Anonym

aaa, fin bild!(Y)haha

2010-02-05 @ 14:47:11
Postat av: matilda

vilka kommer och hälsar på?:)

2010-02-05 @ 18:51:44
Postat av: Linda

nä det var bara pappa som skojjade. dem tog kort på toves new tork tapet i bakgrunden och sa: nu är vi i new york, snart kommer vi :) haha

2010-02-06 @ 01:11:51
Postat av: tove

har inte du sett tapeten innan?;)

2010-02-06 @ 12:28:37
Postat av: Linda

nej din dummer. jag har ju varit här borta hela tiden :) pappa var ju så lat så jag hann åka innan han satte upp den ;)

2010-02-11 @ 08:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0