5/2-10

Idag pratade jag med Amanda och vi har nog bestämt att hon ska komma den 11 mars och hälsa på. Hon pratade med sin hostmom och hon fick ledigt torsdag-söndag, så nu ska hon bara köpa biljetten så är det klart! :) Det är under spring break, så jag har inga lektioner eller träningar och inga läxor (förhoppningsvis), så då kan vi hitta på massa kul heeeeela tiden! Det ska bli så roligt. Jag har ju inte träffat henne sen innan jag åkte i augusti, för sen åkte hon i oktober för att jobba som au pair och hon kom inte hem under julen. Så det ska bli kul att träffa henne igen! 



Vid lunch idag frågade Maria om jag ville äta taco bell istället för skolmaten. Jag varför inte? Det är ju inte så att man missar något gott på skolan, det är ju alltid samma, och taco bell hade jag ju inte ätit än, så det kunde man ju inte tacka nej till! Det som jag äter på bilden är ett hårt tacobröd med köttfärs, tomat, ost och gräddfil och så är det omslaget av ett tunnbröd (om man nu kan säga så). Det är lite svårt att förklara, men hoppas ni förstår. Det var gott faktiskt, men det hade ju inte behövt vara så mycket ost som dem hade. Inte konstigt att det är så många som rullar fram här, man kunde ju nästan säga att det var ost med lite tillbehör. Sen berättade Maria att dem hade haft en reklam där dem sa att man gick ner i vikt om man bara åt taco bell. Jo men tjena! Visst att man gör det, vart har dem fått den statistiken ifrån undrar jag?! Dem behöver ju inte vara dummare än dem är.

Nu sitter jag och kollar på norska och svenska humorklipp med det nordiska gänget. Sen ska dem väll spela poker online också, dem tror ju att dem kan vinna. Bara för att dem vann lite pengar förra gången så tror dem att dem är bäst. Det är ju lite beroendeframkallande det där! Får se hur dem sköter sej!

Ser förrästen att det fortfarande är minusgrader där hemma. Här är klockan 21.30 och det är 14 grader. Hihi!

XOXO 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha 14 PLUSgrader :'(

2010-02-06 @ 12:26:46
Postat av: Amandas pappa

Hej Linda!



Hoppas att du och Amanda får till en träff snart. Du verkar ha det jättegott i värmen.

Var rädd om dig och ha de gott // Kenneth

2010-02-10 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0