6/2-10

Kollar ni på Real Mardrid-Espanyol? Det gör vi just nu. Men det var lite problem. Vi hade ingen tv att koppla in datorn i, för dem visar ju inte det på tv:n här borta i USA, så vi gick runt och letade efter en tv. Men när vi väl hade hittat en så behövde man ju en sladd också, och det ör ju typiskt att den inte ska passa. Så det blev att vi fick kolla på den på datorn istället. Men bättre än inget i alla fall. Efter matchen ska jag dusch för jag gick till gymmet innan och har inte hunnit göra det än. Sen får jag se om jag hinner göra nån läxa innan jag ska gå till våran bakett med fotbollen som vi har idag. Den börjar kl 18. Efter det ska jag åka med Heidi hem till hennes hus och så ska vi stanna tills imorgon och kolla superbowl. Det ska bli roligt. Jag tror att jag tar med datorn så att ni får en liten uppdatering om vad jag har för mej där borta :) Nu börjar andra halvlek så nu måste jag kila!

Hoppas ni har det bra där hemma :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Den matchen visades visst, jag kollade på den matchen här i usa på tv:D först var barca matchen! :)

2010-02-07 @ 05:09:36
URL: http://mandylane.blogg.se/
Postat av: Linda

asså? vilken kanal då? vi hittade inte den?

2010-02-11 @ 08:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0