8/2-10

Ville bara uppdatera och berätta att jag lever! :) Jag åkte ju hem till Heidi i lördags och stannade över natten och kollade Super Bowl på söndagen. Har inte så mycket tid nu, men jag lägger upp lite bilder imorgon. Vi har en recruit (en spelare som är intresserad av att börja här nästa år), så vi åkte till Sabels house och åt glass och spelade spel. Nu sitter vi i mina grannars rum och kollar på film, hon ska sova i mitt rum eftersom jag inte har någon roomie, så ska hon vara med på våran träning imorgon. Har hört att det skulle regna, men vi får hålla tummarna att det inte gör det, det blir så vått då, och så ska man springa till lektionen direkt efter. Men jag skriver lite mer om helgen imogon och så får ni lite bilder. Ska nog gå och lägga mej snart, är jättetrött nu och så ska man upp tidigt!

God natt :)

A just det ja, om föregående inlägg :) haha! Jag skrev lite i bloggen när vi kollade på fotbollsmatchen och Peter ville att jag skulle skriva lett inlägg om bara honom. Men det tyckte jag att Morgan (french-guy) skulle göra, så han hittade på lite och så valde jag en passande bild :) haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha det så kul där borta! Är så avundsjuk...

2010-02-10 @ 20:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0