1/12-09

Just nu sitter jag och Skype-ar med Tove. Klockan är kvart över 8 och jag har varit vaken sen 4 i morse :( Jag borde ju bara trött för jag somnade inte förrän 12 så jag har ju bara sovit i 4 timmar. Fast jag sov ju ganska länge i eftermiddags så det kanske är lite därför. Men det kommer jag ju göra idag också. Jag som trodde att jag skulle sova ut lite, men det gick inte! Jag började läsa för att jag skulle bli trött, men boken blev så bra så det gick inte heller. När klockan var kvart i 8 så var det ingen mening med att försöka somna om, då skulle jag bara bli så trött när klockan ringde 8.20, så då gav jag upp. Så jag satte på datorn och Tove var inne på Skype så vi pratar lite. fast just nu har hon lämnat mej för att hämta mat. Skriker gör hon också och då börjar ju Billy yla som en stucken gris! :P 

Nu får jag prata lite med Tove och sen ska jag gå och äta frukost! 



 
                                                 Lady Gaga - Dance in the dark




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman du vet väl att det är 2010 :)

2010-01-12 @ 22:57:52
Postat av: mamma

1/12-09. Ett helt år fel,Ha, ha, du har nog sovit alldeles för lite. Puss & Kram :)

2010-01-13 @ 07:21:13
Postat av: mamma

1/12-09.Ha ha, ett helt år fel. Du har nog sovit förlite. Puss & Kram :)

2010-01-13 @ 07:23:04
Postat av: Anonym

1/12-09.Ha ha, ett helt år fel. Du har nog sovit förlite. Puss & Kram :)

2010-01-13 @ 07:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0