13/1-10 - rätt datum den här gången :)

Det är verkligen skillnad på vädret här borta med det hemma i Sverige. Jag åkte från 10 minusgrader, man kunde ju knappt vara ute för att det var så kallt. Idag, här borta i Kalifornien, har det varit jättefint väder. Soligt och 15 grader ungefär. Nästan så att man började svettas lite :P

Idag har jag haft två lektioner, så efter lunch var jag klar för dagen. Lunchen åt jag med Maria (old roomie:() och vi bytte scheman så att vi kan veta när vi kan ses. Hon går bara i skolan mån, ons och fre så de är de enda dagarna hon är här, annars jobbar hon. Men de skoldagarna hon har är väldigt långa dagar. Idag tex började hon kl 10 och slutar vid halv 9 på kvällen. Då har hon några långa lektioner men också några håltimmar. Så då bestämde vi att på onsdagar tar hon med sig träningskläder så får det bli våran träningsdag tills fotbollen börjar. Vi ska se om vi kan klämma in lite träning på måndagen också.

Annars så sov jag faktiskt hela natten igår. Vaknade 8.20, sp det var skönt. Men nu är klockan bara 9 på kvällen och jag är redan hur trött som helst. Ska bara kolla igenom lite biologi (vi har redan quiz imorgon), sedan måste jag faktiskt gå och lägga mej.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0