16/1-10

Jo, jag blev ju precis kidnappad. Det var Oscar och Klara som kom och kidnappade mej. Jag var mitt uppe i skrivandet men hann inte skriva klart (som ni kanske märkte). Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från igår (fredags) då Vi (jag, Maria och Peter och senare också Oscar och Klara) åkte till San Francisco för att gå på bio.


                               San Fran by night



              Husen som är med i tv-serien Huset fullt



          Peter och Maria framför husen. Nu blev den sned och fin
          men det går ju inte fixa på bloggen, och jag har Picasa
          så bilderna vrids automatiskt när man öppnar dem fast de
           är fortfarande sneda i mappen. Så jag orkade inte krångla 
          med det :) 


Men jag hann inte ta så mycket kort, för det är väll typiskt att batteriet tar slut. Fick ta några i alla fall och det var ju bra. 

Jo, dem kom och kidnappade mej innan för vi skulle på bio. Vi ville sett Avatar igår men den gick inte på den biografen i San Fran som vi gick till. Så då åkte vi till Emeryville, som ligger 10 min från skolan eller nått, men vi var ju ganska sena. Vi kom dit kvart över 3 och bion började halv 4, så det var redan fullt. Men den går ikväll igen 22.30, så vi ska gå på den istället. Det var ju ganska många timmar dit så vi åkte till en restaurang kanske man kan kalla det. Oscar, Klara och Peter hade varit där innan i alla fall, och där beställde vi pannkakor med jordgubbar, bananer och nutella plus att man gick grädde och glass vid sidan om. Det var supergott. Tyvärr så fick jag inte med mej kameran så jag har inga kort att visa, men det var gott! :) Nu är vi tillbaka på campuset igen och tar det lite lugnt innan vi åker tillbaka igen. Hade tänkt att jag skulle vila lite för jag var så trött innan (fortfarande lite jetlag), men får se hur det blir med det. Nu hade jag tänkt att jag skulle lära mej spela piano, så jag har skrivit upp lite noter till The Used - Smother me :) Kanske tar en tripp till pianot!

XOXO




Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag såg på fullt hus i helgen. Värsta bra:) mary kate och ashley va värsta roliga.saknar dig<3

2010-01-18 @ 13:07:23
Postat av: Matilda

Huset fullt menar jag.

2010-01-18 @ 13:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0