16/1-10

Var inte arga på mej, nu tog det några dar innan jag skrev igen :) Men det har varit ganska mycket att tänka på. Det har ju varit första veckan i skolan och så är det massa man ska fixa. Bestämma vilka lektioner man ska ha, beställa böcker, betala skolan och mejl hit och mejl dit!

Jo, jag bestämde mej för att lägga till en till lektione, men det ser inte ut som att det blir så. De som jag har att välja mellan krockar antingen med mina lektioner jag har nu, eller så är det så många elever att de inte tar in mer. Så det blir nog att jag har 15 units, men då kanske jag ska kolla om man kan få jobba på campus. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det var, kanske så får inte internationella studenter jobba första året. Får ta reda på det!

Nu blir jag kidnappad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0