17/1-10

Nu bär det snart av till Heidis hem :) Hon bor 25 från skolan och jag har aldrig varit där förut, så det ska bli jättekul! Oscar ska köra mej till täg/tunnelbane-stationen så kommer Heidi och möter upp mej där. Vi är ju lediga imorgon (måndag) så det kanske blir så att vi sover där. Vi har inte bestämmt än, får se hur det blir. Jag har i alla fall beordrat henne att planera dagen in i minsta detalj så att det blir superbra :)

Har ni sett Avatar? Vi såg ju den igår på Imax (hur stor skärm som helst!) och 3D. Jag tyckte att den var jättebra faktiskt och den var så fin gjord så man ville ju också åka dit! Det skulle finnas på riktigt :)

Nu måste jag packa innan Oscar kommer!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0