21/1-10

Hade fått för mej att Sverige spelade idag igen ju, så jag hade gjort värsta planerna. Skulle hämta lunchen i halvlek och äta på rummet och Heidi skulle ta med sej lunch också så skulle hon få lära sej lite om handboll. Men nej då, dem spelade ju inte idag. Det får bli imorgon då :) Fast jag har ju inte så mycket koll, jag vet att dem har förlorat första matcherna, men har dem nån chans att gå vidare? Det hoppas jag allt, för annars är det pinsamt!! Och tråkigt!

Annars har det inte hänt nått speciellt de senaste dagarna. Det har varit skola och läxor och så har det regnat så det har varit kanska tråkigt. Och igår åskade och blixtrade det, så jag var lite rädd!

Nu Skype-ar jag men mamma, Moati och Kisen samtidigt som jag kollar på Danmarks-matchen. Och snart måste jag gå och äta, nu är jag hungrig!!

Adios!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej plutten!

Kul att prata med dig även om det inte blev så länge. Vi får prata en annan dag :)

Ang. Handbollen så tror jag att det är tre lag som går vidare till ett till gruppspel. Därför måste dom vinna,tror dom blir trea då. Håll tummarna kl.6 våran tid. Heja sverige

Puss & kramis <3<3

2010-01-22 @ 07:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0