23/1-10

Hej hopp!
Hur har ni det hemma? Fortfarande minusgrader har jag hört! Här har det regnat nästan hela veckan, men idag tittade faktiskt solen fram, och så är det 12 grader just nu, så det är ganska skönt :) Så varför inte spendera 3.5 timma inne på IKEA nu när solen har kommit? Jag och Nikhil tog oss en tripp till IKEA för att köpa lite saker till mitt rum, det är ju så himla tråkigt. Jag har verkligen ingenting. Det blev en spegel, lite dekorationsgrejer, en lampa, väggdekorationer och en liten Snuffalufagus, och en plansch blev det med, fast den köpte Mösen till mej för han var skyldig mej lite pengar :)

Nu ska vi börja röja lite så får ni se före och efterbilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0