24/1-10 - Pictures, as I promised :)


            Så här fint och hemtrevligt såg det ut innan!


           Den här sidan av rummet var ju ännu mysigare! :)


           Men jag kände för en förändring, det var ju mysigt innan
           men man måste ju gå vidare här i livet!


            Ingen roomie, så då blev det dubbelsäng till mej :)


                 Tavlan från Heidi fick en hedersplats!


     Vi åkte till Twin Peaks och såg ut över hela San Francisco


    Jag fick också se Golde Gate på nära håll för första gången!


En annan sak som jag fick se för sörsta gången igår. När vi åkte till Jack in the Box för hamburgare, så var det något som hade hänt. Vi åkte förbi massa polisbilar och ett gäng poliser som riktade riktiga, stora k-pistar mot någon! Det var jätteläskigt! Men vi klarade oss som tur var! 

Nu är det snart midnatt och jag måste gå och lägga mej, har ju skola imorgon och kan ju inte ligga och sova på lektionerna. 

God natt!
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0