27/1-10 - sleepover igår

Igår hade jag och Heidi en sleepover i mitt nya rum! Vi gjorde klart läxorna och så åkte vi till Safeway för att handla lite. När vi väl var där kom vi på att man inte kan ha sleepover utan glass. Men efter att ha hittat alla nödvändiga saker (tvål, tuggummi, tvättmedel), så glömde vi av glassen. Vi kom på det när vi var framme på skolan. Men som tur var hade Heidi popcorn på rummet, så det blev något till filmen i alla fall! Vi kollade på The sweetest thing, men jag kommer inte ihåg om den heter samma sak på svenska. Har funderat på det ett tag nu, men kommer inte på det. Har för mej att den heter nått annat, men jag är inte säker. Jag behöver hjälp!

Idag slutade jag skolan 11.45, en halvtimma tidigare än vanligt. Våran lärare såg fel på tiden och sa att det var dags att gå hem 11.45. Alla kollade lite konstigt, men klagade ju inte över det :) Sen kom han på sej själv, men då kunde han inte hålla kvar oss så vi fick gå :) Ikväll är det någon snubbe som ska prata här på skolan. Det är han som startade men's wearhouse (vet knappt vad det är, men et märker jag väll!), och tydligen så ska tv komma och filma också, så man ska vara lite uppklädd. Det blir nog lite kul tror jag.

Nu måste jag vila lite och kolla på ett avsnitt av Gossip Girl, om det går vill säga. Internet är ju så segt här borta. Håller tummarna på att det går!!

XOXO (gossig girl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0