31/1-10



Såg ni finalen idag, eller igår? För mej blev det idag under natten och jag är för lat för att orka räkna ut vilken tid det var hos er :) Det blev sent i alla fall, så jag somnade väll vid 4 i morse. Annars gjorde jag inte nått speciellt igår, det var ganska lugnt. Vi kollade på 2 and a half men, det du Matilda. Då skulle du varit med :) Idag blir det nog inte något speciellt heller. Lite läxa måste jag göra. Jag har micro ekonomi och det är ju bra om man förstår lite vad det handlar om i alla fall ;) Så det måste jag läsa lite. Och sen ska jag ha lite ångest också. Vi börjar med träningen imorgon så nu måste man börja gå upp kl 6 igen :( No quiero!

Förrästen så hörde jag att det var 20 minus hemma häromdan, moahahaha!! Jag är inte avis i alla fall :) Men jag tycker det är lite konstigt. Det har ju varit superkallt jättelänge nu, kommer ju knappt ihåg när det var så kallt senast. Den globala uppvärmningen börjar märkas nu, icke bra!

Nä nu får jag faktiskt ta och börja plugga lite, försöker ju hitta på massa andra saker att göra för att det är så tråkigt :P

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0