Dagen innan...

Varför blev jag så nervös helt plötsligt? Så här nervös var jag ju inte ens när jag skulle åka över för ett halvår sedan. Men jag tror att det har lite att göra med den dör snubben som blev tagen på väg till USA precis efter jul. Men det betyder ju att säkerheten har ökat, så jag behöver ju inte vara nervös! Men men, får se om jag somnar. Men det gör jag nog. Om jag kollar på ett gossip-avsnitt så blir det nog bättre :)

Jag har varit hemma i 3,5 vecka, det är ju ganska länge men det har ju gått så himla fort! Det känns som att det var några dagar sedan jag kom hem, och nu ska jag åka igen. De första dagarna var det mycket som hände, jag åkte runt och träffde så många som möjligt. Sedan blev det ganska lugnt mellan jul och nyår. Men efter nyår blev det samma visa igen, hit och dit för middagar och fika med alla möjliga, och sen klämde man in lite jobb också :) Så de sista dagarna har gått jättefort för jag har haft något att göra nästan hela tiden. Men det har varit ett skönt, men väldigt kallt lov! Nu lämnar jag vinterkläderna hemma för det är inte riktigt så här kallt i Kalifornien! På tal om vad jag har packat med mig så har jag inte riktigt packat klart än. Är hos mamma nu och trodde att jag hade fått med mej allt från pappa. Men det är klart att jag inte gjorde det. Skinnjackan och grisen (jag vet, men han måste faktiskt följa med!) har jag kommit på än så länge, får se om det pluppar upp något mer! 

Nä, nu måste jag packa klart. Det är ju snart midnatt och jag ska ju snart upp. Eller jag behöver inte gå upp förrän 07,15, men innan jag har packat klart och lugnt ner mej lite så att jag kan sova, så kommer nog klockan hinna bli ganska mycket.

Jag kommer att sakna alla! Men det är tur att internet finns, vad hade man gjort utan det? Det kändes faktiskt som att det inte vad längesen jag hade träffat familjen och Jennie när jag kom hem, för jag hade ju sett och pratat med dem på Skype. Om inte det fanns hade det varit jobbigare!

Ha det bra nu i kylan! :) Jag drar vidare till varmare breddgrader :P

XOXO (haha Kisen:))

PS. Tove, du vet vad jag gjort men det är bara för att jag var nervös. Sorry, du får slå mej extra hårt när jag kommer tillbaka ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0