1/3-2010

Nu har jag varit lite lat av mej. Hade tänkt att lägga upp bilder från i fredags (limofärden), men jag har bara inte orkat. Sorry! Sen pratade jag med pappsen idag och han ville se lite bilder, så jag tänkte att jag skulle göra det ikväll. Men det kom ju massa andra saker i mellan som läxa, mat, rundpingis, Heidi och Mösen kom över, och lite småsaker, så det blev ju inte av ikväll heller. Men imorgon ska jag faktiskt göra det, för nu ska jag gå och lägga mej hade jag tänkt. Jag är klar med läxorna (woho!) och jag somnade lite sent igår så jag behöver sova. Vi satt och gjorde läxa igår, det var därför det blev lite sent. Och mitt upp i allt, halv 12 på natten, börjar en bil brinna på parkeringen. Den brann verkligen. Vet inte riktigt vad som hände, men motorhuven stod i brand. Massa folk gick ut (något spännande hände ju för en gångs skull på HNU), och vi stog i fönstret och kikade när brandbilen kom. Det var lite läskigt faktiskt, trodde den skulle explodera och vi skulle flyga i luften, men så farligt var det inte riktigt. Men bilen smällde till i alla fall, det var lite scary faktiskt! Men vi klarade oss och branden släcktes. Men bilen mådde ju inte så bra, och tjejen som ägde bilen var helt förstörd stackarn. Nu kommer jag nog bli lite rädd nästa gång jag ska åka bil. Kommer nog inte våga köra mer! Tyvärr Fanny, du får hitta en annan privat chafför ;)

Nä, time to sleep! God natt!

PS. Grattis till Ida som fyller 21 imorgon, fast idag hos henne i australien :) haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0