16/3-2010

Nu har värmen kommit och det är så hiiiiimla skönt! Man blir så glad att solen är framme att man nästan inte ens blir arg för att man gått upp kl 6 på morgonen i onödan, för att vi skulle vara på gymmet 6.30 men som inte va upplåst och det sedan inte kom någon och öppnade plus att det var för lite tid för att somna om för att man har lektion kl 8. Nä, inte ens det gör en på dåligt humör när solen är framme. Det har väll varit nästan 20 grader och jag och Maria kunde inte låta bli än att gå och sola lite. Men vi har ju inget bra ställe här på campus, bara massa kullar överallt, så vi la oss jämte softball-planen där dem hade träning. Men inte ens det stoppade oss. Det kändes lite konstigt, men det var det värt :) Och när solen är framme vill man ju inte sitta vid datorn och blogga, och när man väl är inne är det läxor som gäller. Men del 2 av spring break ska jag försöka få upp imorgon. Om jag hinner, kom precis på att vi ska spela futsal-turnering på kvällen. Men ni märker ju hur det blir :)

Jo, Helen, om du läser. Jag har inte glömt av att skicka ett vykort. Jag fick tag på det förra veckan under spring break, men det är ju klart att dem inte ska ha frimärken, så nu är det bara det som saknas. Det kommer, jag lovar!

Nu är klockan mycket och jag måste sova! Hoppas ni har det bra där hemma.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hallååå!

Vart har bilderna tagit vägen,jag såg ju dom igår,när ni var i Yosemite. Fina bilder va de iaf.

Ha de så himla bäst gumman.Vi saknar dig.Pussi pussi

2010-03-18 @ 10:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0