17/3-2010

Hej hopp!

Hur har ni det där hemma? Klockan är ungefär halv 8 på kvällen och jag har precis skrivit klart min uppsats som jag har tills imorgon. Men jag sitter inte i rummet som jag brukar göra. Jag vet inte vad som har hänt, men internet funkade inte på våran våning så jag fick gå ut och sätta mej utanför biblioteket. Har gått runt i shorts och t-shirt sen träningen i morse (vi ska ju spela futsal ikväll så jag orkade inte duscha, jag och Maria har gått runt och luktat svett hela dagen :)), och jag tog inte med mej någon tröja ut, så det blev lite kallt nu när solen har gått ner. Och så sitter jag här i mörkret alldeles själv. Det är lite läskigt faktiskt måste jag säga. Ska gå upp till Marlow som ska hjälpa mej och rätta min uppsats så att det blir lite bättre.

Hade tankt att fortsatta skriva nu efter att jag hade fatt hjalp med uppsatsen, men internet kranglar fortfarande. Har varit overallt i skolan kanns det som nu och det funkar inte nagonstans. Sa nu sitter jag i datasalen med amerikanskt tangentbord som ni kanske marker.

Men snart kommer Maria fran lektionen och da ska vi nog sova lite innan varan match. Vi ar ju trotta hela tiden nastan, och jag har blivit annu trottare nu de senaste dagarna for jag fick ju tydligen pollenallergi forra aret pa min fodelsedag, och det har borjat nu nar varen har kommit. Sa jag ar snorig och tappt i nasan och nyser hela tiden och sa rinner det och kliar i ogonen, sa jag blir annu trottare for det. Men det ar skont och ta en liten tupplur da och da :) Jo, Maria har ju flyttat hem den har terminen, men eftersom vi spelar sa sent pa onsdagar och sen har vi ju traning kl 7 pa morgonen pa torsdagar (vilket jag tycker ar lite konstigt, for man kommer vall i sang vid halv 1-1 pa natten och sen ska man upp halv 7 for att trana igen), men sa hon ska sova over varje onsdag da i alla fall :) Det ska bli roligt! Behover jag inte sova i min ensamhet som jag gor annars. Det ar faktiskt lite trakigt.

Maste kila!

Kramisar fran mej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0