2/3-2010

Vill börja med att säga grattis till Ida, för nu fyller hon år på riktigt! I alla fall hos mej :P

Har ju glömt att berätta hur det gick på matchen. Vi vann med 2-1, så det var ju roligt. Men det var nog det enda roliga med den matchen. Jag kommer ju från Borås så jag vet hur det är att spela i regn, men det var nog det värsta jag varit med om! % min innan matchen ska börja, börjar det spöregna, det verkligen vräkte ner. Och det var inga små bäbisdroppar utan dem var stora som puttekulor kändes det som, det gjorde riktigt ont! Lite då och då regnade det så mycket att det var svårt att se vad som hände. Men det var inte bara att det regnade, det blåste inte lite heller. Vi hade motvind i första halvlek och när våran målis skulle skjuta ut bollen, eller om vi gjorde en rensning eller nått så vände bollen i luften och kom till baka, eller så blåste den iväg åt sidan så att dem fick inkast. Som tur var spelade vi bara 2x30 min, men jag blev utbytt med 15 min kvar, så då fick man stå där i regnet. Det fanns inga bås eller nått och det var ingen ide att ta på sej någon annan tröja för den hade ju blivit lika blöt efter 5 sekunder. Så i bilen tillbaka till skolan sitter jag och fryser baken av mej ochBrooke säger: "OMG Linda, you're all purple!" Haha! Då frös jag ganska mycket! Men samtidigt var det kul att spela igen, även fast vädret inte var det bästa. Men det roliga var ju att någon timma senare var solen framme, typiskt!

Sen tänkte jag lägga upp lite bilder också från limofärds-dagen :)

















Ikväll ska vi spela dodgeball-turnering! Får se hur det går. Har aldrig spelat det förut så det ska bli intressant ;)

Ha det bra!!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Nämen ??!! vad är det HÄR för LYXLIV lilla fröken ägnar sig åt ?? va ??!! S Det ska PLUGGAS ... inte åka runt i sådan där flådig bil inte S Ha det nu så bra i Yosomite Park .. Kram .. Lotta ..

2010-03-07 @ 17:03:50
Postat av: Linda

Lite lyxigt måste vi ju ha det, annars pluggar vi ju ihjäl oss :) Ja då, det hade vi! Hoppas ni har det bra i Borås också. Hälsa alla på campingen :) Kram

2010-03-11 @ 09:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0