8/3-2010 - Nu åker vi till Yosemite!

Nu åker vi iväg. Vi ska åka vid 10.30 hade vi tänkt, det är om 1 timma och 10 min. Jag har inte packat än och så tänkte jag att jag skulle hinna städa en snabbis innan vi åker. Så nu känner jag att det blev lite stressigt, och så sitter jag och bloggar istället, haha :) Men det går nog bra! Jag är snabb av mej!

Och Jennie sitter nu på planet till Australien där hon ska träffa Ida och vara borta i tre månader! Det kommer gå bra Jennie! Det vet jag :) Sen när ni kommer hem ses vi igen ju, för då är ju jag hemma också :)

Nu måste det packas! Har vi internet så skriver jag lite, annars hörs vi på onsdag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna B

Hej Linda!

Det låter som du har det kanon där borta. Ha ett riktigt skönt lov, det förtjänar du!

Många kramar från alla oss i fam Bolin

2010-03-08 @ 21:30:53
Postat av: Linda

Tack så mycket fam Bolin :) Ja det ska bli skönt med lite lov nu! Hälsa alla från mej :)

2010-03-11 @ 05:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0