10/5-2010

Oj vilken dag. Det har varit full rulle hela tiden. Inte förräns nu vid midnatt kan jag sitta ner och ta det lugnt. Imorse var jag tvungen att packa ihop allt som Maria skulle ta med sej hem för hon skulle komma vid 11.30 så skulle vi ha en sista äta-glass-tillsammans innan jag åker hem som vi hade i julas också. Jag packade ihop allt i lådorna i alla fall och sen när Maria kom åt vi en snabblunch i matsalen och sen åkte vi plus Heidi till Berkeley och åt glass och shoppade lite. Sen åkte vi hem till skolan, bärde ner alla lådor till bilen, skrattade så att vi nåstan kissade på oss för att vi bärde så mycket på samma gång så att vi bara behövde gå ner en gång :) sen sa vi hej då, jag grät så klart, sen åkte Maria hem. Direkt efter det åkte jag med andra Maria (svensken) till San Fran för ännu mera shopping (shoppade verkligen loss idag, även om jag inte hade så mycket plats i resväskan kvar). Sen efter det åkte jag Bart hem till Heidi med en gång för att säga hej då till henne, och vi grät, så klart. Det är ju sorgligt. Och nu sitter jag här i alla fall, i rummet och ska äta thai mat som jag tog med i en box från san fran och så ska jag kolla på Gossip Girl medans tvättmaskinen gör sitt med mina kläder!

Näst sista natten här. Sen är jag hemma och får äntligen sova i min egen sköna säng! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

men jag sover ju där ;) ha ha skoja bara.Längtar så efter dig. Vi ses snart puss o kram <3 <3

2010-05-11 @ 11:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0