11/5-2010

Sista natten i staterna och den kommer tillbringas i en säng med min gris som kudde och min handduk som täcke. Det kommer bli väldigt skönt tror jag, eller inte. Hade tänkt att göra en repris från förra gången innan jag åkte hem. Då var det maraton så länge vi orkade med gossip girl såsong 1. Nu blir det maraton med gossip girl säsong 3. Ska försöka vara uppe så länge som möjligt så att jag inte behöver sova så mycket, eller så är jag vaken tills jag verkligen inte kan hålla mej vaken längre och hoppas på att jag tuppar av helt och inte vaknar förrän jag behöver :) Jag har mina små planer! Annars har dagen idag varit väldigt lugn. Har inte gjort något speciellt alls. Läst lite, städat rummet, sagt hej då till alla som har åkt, packat ihop allt! Så imorgon ska jag gå upp, äta frukost, duscha och sen ska jag checka ut från rummet kl 10. Men jag ska inte åka förrän 12 tror jag så jag tror att jag får vara kvar i rummet tills dess.

Nu ringer mamma på skype :) Hon tycker att jag ska sova! Henne ska man inte lyssna på :P haha!

Ses snart!!! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

hahaha man ska alltid lyssna på sin mamma=)

Vi ses snart pussi pussi<3<3

2010-05-12 @ 10:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0