17/5-2010

Kanske ska meddela att jag kommit hem? Kom hem i torsdags kväll runt 9 på kvällen, 6 timmar senare än beräknat. Jo, det var ju så att planet från SF till Paris var en aning försenat, eller ganska mycket stämmer nog in bättre. När planet landade i Paris så hade jag 25 min på mig att ta mig till mitt andra plan. Först skulle jag ju leta upp vart jag skulle, Terminal G var det. Okej, då skulle jag gå i en evighet kändes det som och genom passkontroller på köpet. När jag väl tror att jag är framme, då har jag kommit till bussen som ska ta mej till terminal G. Jaha, bussresa på 5 min och nu har jag ungefär 15 min kvar. Då var lag lite nervös. Kommerfram och så ska man igenom dem här kolla-handbagage-kollen och så har man ju några segmösar framför sej. Försöker skynda mej och kutar upp för trappan fram till en tv för att kolla vilken gate jag ska till. Men nej då, boarding closed! Tusan då! När man bara vill hem så fort som möjligt så måste jag vänta i 6 timmar på nästa plan. Det var inte så roligt men tiden gick ganska snabbt ändå. Jag sov, åt, läste, köpte internet och surfade lite och sov lite till, sen var det dags att gå till gaten i tid och hoppa på planet. Så vid 9 landade jag och då var jag såååååå glad att vara hemma!

De första dagarna har jag itne gjort så mycket. Tagit det lugnt och försökt ställa om mej. Men det har inte varit det lättaste. De senaste dagarna har jag sovit väldigt olika på nätterna, 10 timmar, 6 timmar, 11 timmar och nu 4 timmar inatt så idag har jag sovit 4 timmar på eftermiddagen så jag kommer väll inte somna så lätt inatt.

I veckan blir det massa fika med massa kompisar. Ska fika med kvinnorna på onsdag, med Freddie på torsdag och med Madde på fredag och sen på kvällen blir det en träff med gänget :) och imorgon ska jag till gbg med lillsyrran :)

Nu ska jag börja pcka lite grejer för jag ska åka till pappa om en stund. Han håller på att göra om köket så det blir ju ingen riktigt mat som jag hade hoppats på nu när jag är hemma. Köket är helt tomt, spisen står på trädgården så jag vet inte vad vi kommer leva på. Får hoppas att han har jobbat järnet och fått in den nya spisen. Får se hur det blir med det :P

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: mamma

välkommen hem lilla gumman. Skönt att ha dig hemma.

Och att du kom hem tillslut. Fika nu riktigt mycke med dina kommpisar innan allvaret med jobb börjar :)

Hoppas att du är lite piggare nu.

Pussi pussi Love U <3<3

2010-05-18 @ 17:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0