24/5-2010

Äntligen!!!!!!!!


Jag är inte glad för att jag fyller år, nä vem vill fylla 21? Det är ju bara deprimerande! ;) Jo, Jennie och Ida kommer ju hem idag! Dem har varit ute och rest i Australien i ca 3 månader. Så Jennie har jag inte träffat sen julas och Ida har jag inte träffat sen i augusti förra året. Hon åkte ju till Australien före Jennie och har bott där nere ett tag nu. Men idag kommer dem äntligen hem :) Jag har saknat dem jättemycket, så det gör väll min födelsedag inte lika deprimerande :P moahaha!




Ida, jag och Jennie på Teneriffa november 2008 (måste det ha varit).

Vad ska jag annars hitta på på min födelsedag då? Jag har redan varit och klippt mej, så det är avklarat :) Alla jobbar ju eller går i skolan eller så är man i knalleland med sina kompisar så jag är lite ensam just nu. Får väll se på de två sista avsnitten av gossip girl då kanske. Det är ju alltid bra :) Ikväll ska vi väll fira med lite fika. Sen kanske jag ska gå och se på lite fotboll. Både GIF och Dalsjöfors spelar ju idag, men då är ju det svåra att bestämma vilken match man ska se på. Jo just det, jag har skrivit på så att jag ska spela med GIF nu under sommaren. Var ju skriven för Byttorp men det kändes inte så bra att spela med dem nu. Dem satsar ju och jag är inte här så länge och i juli har jag många sena kvällar då jag jobbar och kan inte träna för det, så det känns bättre att gå till GIF då. Och sen har jag ju massa kompisar i GIF som jag har saknat :) Men jag är inte spelklar än så det är därför jag inte spelar. Så jag kanske ska kolla på GIFs match kanske.

Nä nu blir det lite GG (gossip girl) på datorn :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Jennie

WOHO!!!!! Kan man ha en bättre födelsedag än så!!? ;P

2010-05-26 @ 21:10:37
Postat av: Ida

Du kunde inte valt en ännu fulare bild??? ;)

2010-05-31 @ 16:52:35
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Gustav

Herregud, jag får gåshud när jag läser hur dåligt du skriver. Klarade du verkligen svensklektionerna? ;(

2010-07-31 @ 13:26:49
Postat av: Linda

Det var väll inget fel på den bilden Ida? ;)



ja du Gustav, svenskalektionerna var ett litet problem. Kanske ska börja skriva på engelska istället ;) vem är du förresten? :)

2010-08-04 @ 19:28:48
URL: http://lindawikfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0