6/5-2010

Och jag är klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Idag hade jag mitt sista slutprov i biologi, och det kändes ganska bra faktiskt. Lämnade också in min sista uppsats i morse så nu är jag verkligen klar! No more freshman!! :) haha!

Det borde ju kännas bra nu när jag är klar, men jag är nervös! Det känns som att jag inte kommer ha tid att packa i ordning allt, så jag var tvungen att börja för att lugna ner mej lite! Och sen åker jag ju hem snart. Jag är lite nervös för det också. Men det ska bli skönt att komma hem :)

Har bilder från måndags när vi gick på dansen. Det var jättekul. Fast det var roligast innan vi kom dit när man gjorde ordning sej och tog massa bilder och så. När man kom till dansen var man ju tvungen att dansa och det tycker ju inte jag är så jättekul. Men det gjorde inget. Man kan ju sitta och prata också :)

Sen har jag bilder från i tisdags när vi var på Stinson beach. Det var jag, Maria och Heidi som åkte. Det var verkligen jättefint! Tog lite roliga bilder också. Hinner inte lägga upp det nu, ska se om jag kan göra det lite senare.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

när åker du?:)

2010-05-10 @ 15:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0