9/5-2010

Nu kommer lite bilder från, ja nu blir det ju snart en vecka sen, nu får jag lite dåligt samvete. Får skylla på att jag har haft så mycket att göra på det senaste dagarna och det är ju inte helt lögn :P

Lite bilder från dansen:














Mel och jag. Hon tar studenten i år. Kommer sakna henne! Men hon kanske ska bo tillsammans med Heidi så kommer träffa henne ibland i så fall!






Alla långklänningar :)








Har börjat packa ihop alla mina grejer idag. Jag är såååååå nervös! Jag vet inte varför. Det kommer vara skönt att komma hem igen efter att ha varit borta så länge, men jag kommer verkligen sakna allt här. Kollade igenom lite bilder samtidigt som jag la upp bilderna här och jag blev lite ledsen. Kommer sakna alla. Det flesta har åkt hem nu så det är inte många kvar. Det är så sorgligt när man säger hej då :( Men det går väll över när jag väl är hemma och träffar familjen och kompisarna igen, och när jag gosar med alla djuren :)

Nu ska jag nog gå och lägga mej. Kanske kolla på någon film eller nått först. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0