11/10-2010

Fick ett mejl från pappsen idag och han klagade på att jag inte har skrivit nått i bloggen på länge. Och då slog det mej! Jag har ju inte skrivit i bloggen på länge! Har haft fullt upp med annat så jag har nästan, men bara nästan, glömt av den. Tur att du påminde mej pappsen. Nä jag har haft massa med skolan den senaste veckan, eller nästan 2 veckor blir det. Men sedan igår kan jag slappna av lite till nästa redovisning som jag har på onsdag. Och jo, förra veckan hade jag ju tre prov och jag har fått tillbaka två. Jag måste bara skryta lite för jag blev så himla glad för jag fick A på båda :) hihi!!

Angående foten så vet jag fortfarande inte vad det är. Det är ju inte samma sak som i Sverige här i USA. Hade jag varit hemma hade jag åkt till sjukhuset med en gång för jag kunde ju inte gå på den. Här så väntar man så länge som möjligt för att det ska läka av sej själv för att inte behöva betala så mycket pengar. Jag skadade mej i fredags för en vecka sedan, och då skulle jag vänta tills på måndag och se om det hade blivit bättre eller inte. Hade det inte blivit bättre skulle vi ringa till en läkare. Nu blev det bättre och jag kunde gå utan stödjeskon så då väntar vi lite till. Nu har det gått en vecka och jag kan gå på den men det känns fortfarande. Men jag kan inte springa eller nått så jag kan bara cykla och pumpa på gymmet. Men det gör inget att jag inte kan springa för vi har ingen fotboll mer. Ja, ni läste rätt. Vi hade sista matchen i tisdags och det var en seriefinal-match. Vi var tvungna att vinna för att vinna serien, annars skulle det vara det sista vi gjorde i fotbollen för i år. Och som sagt så vann vi inte, vi spelade lika och det räckte inte. Det var så himla tråkigt! Jag kunde inte spela så jag fick stå och titta på och det är ju ännu jobbigare. Fast jag tog med kameran så jag kunde underhålla mej lite :) Men jag tycker verkligen inte att det var ett rättvist resultat, det gör nog ingen! Första halvlek spelade vi hur bra som helst, nog det bästa på hela säsongen. Men så kommer det där med att göra mål. Vi blir väll för nervösa och så blir det en passning till målvakten eller så åker bollen ut mot skogen. Men men, det är inget att göra åt nu. Vi får sörja och ladda om till nästa år.


Idag på eftermiddagen åkte trion (jag, Lina och Möse) till Golden Gate för att ta lite kort. Det var riktigt fint men vi skulle åkt tidigare för solen hann gå ner. Den går ner så himla fort. Ett tag kan man se den och sen 5 min senare så har den gått ner. Här är en bild på trion :)



Vi är så roliga. Vi beter oss som syskon verkligen. Vi säger verkligen vad vi tycker och slåss och bråkar, haha :) Riktigt mesiga är vi men det är bara kul! :D

Nä nu måste jag gå och lägga mej. Ska till pumprummet imorgon bitti och pumpa lite :P

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Lindis!Det var verkligen längesen du skrev.;P Jag måste säga att ni är jättelika alla tre hihi,men hur har du de med din stackars fot? Du får väl kolla den när du kommit hem,du kommer ju snart :-)Saknar dig jättemycke<3<3 Önskar jag kunde skicka en bild på lilla Maja gräddnos hihi hon är sååååååå sööööööööt pussssssssi pusssssi (skypa snart)<3<3

2010-11-13 @ 14:03:26
Postat av: matilda

fin bild, och måste säga att ni är riktigt lika.. Jag hade prov i spanska i fredags, fick mvg på hör och läs förståelse men g(ig) på grammatik.. Du får hjälpa mig lite med det när du kommer hem:)saknar dig <3

2010-11-15 @ 13:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0